Úton otthonról, haza..

2010.05.26. 20:04

Hát ma érdekes napom volt.A hosszú hétvégére hazautaztam anyázni-apázni meg barátnőzni,tobzódtunk is rendesen és csak ma utaztam haza.Érdekesek az érzéseim a buszozással kapcsolatban..totál ellentétesek.Sokszor imádom és már várom a két órás buszozást otthonról haza,vagy fordítva,mert az alatt a két óra alatt olyan sok gondolat tud felbukkanni bennem.Most például az aktuálisan olvasott könyv,mely nem más mint Elizabeth Gilbert:Eat,Pray,Love című könyve,azon filóztam én milyen kapcsolatban vagyok az általam választott és nagyon szeretett városommal?!Mert eme remek könyvben azon mélázik az írónő, hogy minden városnak van egy szava: Rómáé a szex,New Yorké megvalósít,Los Angelesé sikerre visz,Nápolynak küzdelem,Stockholmé alkalmazkodik...és arról beszélgetnek a barátjával, hogy ha a saját szavad nem egyezik a városod szavával,akkor talán az a város mégsem a Te városod.Mindig is úgy gondoltam Pécsre mint az én szeretett mediterrán hangulatú,befogadó,ölelgető barátomra.Szóval a sok szó ami eszembe jutott mind olyan volt amivel teljesen tudok azonosulni.Remélem ez mindig is így marad.Szerintem Pécs szava, ami csakis összetett lehet, barátságos befogadó.És a Te választott városodnak mi a szava?

A bejegyzés trackback címe:

https://buborka.blog.hu/api/trackback/id/tr642033825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása