Váltás

2010.07.20. 11:50

Úgy döntöttem ezt az oldalt filmek ajánlásának szentelem elsősorban. Jó rég nem is írtam semmit, arról nem is beszélve, hogy általában időre van szükségem egy-egy igazán jó íráshoz, ami már rég esedékes is lenne, de ezt nem tudom erőltetni. Mikor elkészül bennem, elkezdek írni és kész. Ha erőltetem sok jó nem lesz belőle. Ezért döntöttem úgy, hogy maradok annál ami sokkal kiszámíthatóbb és gördülékenyebben megy. Filmek.

Hétmérföldes szerelem - Mára többek között, egy bájos és nagyon vicces szerelmi történet jut, Drew Barrymore és Justin Long főszereplésével, akik az életben is egy párt alkotnak. Remélem a trailer kedvet csinál a filmhez, ami egyébként szeptember 9-én kerül a hazai mozikba.

 

 

 

Ízek, imák, szerelmek - A következő trailer személyes nagy kedvencem, legalábbis a könyv amely alapján készült, és amit már több ízben is említettem Elizabeth Gilbert: Eat,Pray,Love-ja. Amerikában augusztus 13-án kerül a mozikba, itthon ha jól tudom október 14-én. Addig is akinek megtetszik a trailer alapján, ajánlom, hogy olvassa el a könyvet, mert bár szerintem kivételesen hibátlanul sikerült megfilmesíteni, mégis teljesebb az élmény ha olvastuk és idő van bőven a hazai premierig. A könyvet nem méltatom tovább, pedig tudnám:)

 

 

The Gates - A következő trailer egy olyan sorozatról szól, amelyet egy hónapja kezdtek el vetíteni Amerikában és első évados, úgyhogy a jövője még kérdéses, majd a tetszési mutatók eldöntik. Bár szerintem jó esélye van az egy nyári kategóriából való kilépésre, mivel a manapság népszerű vámpír-vérfarkas-alakváltó-démon-boszorkány fantasy filmek, sorozatok táborát erősíti. Azonban a készítők nyitni akarnak a 30-as, 40-es korosztály felé, ettől kicsit Született Feleségek hangulata van, mindenesetre kíváncsian várom mi sül ki belőle.

 

 

My Sister's Keeper - Egy újabb könyv adaptáció. Jodi Picoult nagysikerű A nővérem húga című könyve alapján készült. Nem hiszem, hogy nálunk mozikba kerül, mivel az amerikai bemutató tavaly június 26-án volt. Ennek ellenére nagyon ajánlom mindenkinek a könyvet és a filmet egyaránt. Nagyon megrázó dráma. Sajnos a film végét nem a könyv alapján fejezték be, ennyiben van eltérés. Szerintem nem akartak még több tragédiát belesűríteni, ami érthető, de személy szerint a könyv maradandóbb számomra. Talán pont a befejezése miatt, amitől hirtelen levegőt sem kaptam és csak bőgtem vagy egy órán keresztül. Sose fogom elfelejteni Anna Fitzgerald történetét...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://buborka.blog.hu/api/trackback/id/tr682163257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása